Saturday 24 October 2009

Acid arsed frog and black Rabbit called beauty

I am at Rudy and Ness's house in hills surrounded by jungle, sitting in the back garden in an old wooden Javanese style house that has carved wooden pillars and is open air with a room in the roof that Kath stays in and I have a room at the back. I have decided to finish making some of the flower lanterns at the house in the shade. As was going stir crazy making them in amongst so many people making other thinks at the festival base TUK. My bony bum is sore from sitting on the floor, so I sit in a comfy chair and work away all day and night. I am so focused I don't even notice that the people that were busy running around all day in the main house were all gone. I get up to get a glass of water from the kitchen and make my way across the garden to the house when the rabbit called beauty starts chasing me and going for my bare heals with her large teeth. I run to the house and it runs in after me. I run a round the kitchen building and still it chases me. I wonder where it got its energy from when the rabbit was previously ill and laid out on the lawn for days. I continue to run into my room and still the chase is on and then I clamber up on to a chair and wait for the others to come home with the rabbit below me still going for my feet. kath and Ness come home and find me on the chair, yelling about the killer rabbit which the find very amusing. They said the rabbit just wants to be my friend because I gave it some carrots the night before.
I get back to work and continue to make the lanterns till the first cry from the mosque then crawl into bed with the door jammed shut and use my door snake to block and creature that might come in. Robert texts me as I am texting back I noticed the flesh eating spider behind the door. The same type that laid some eggs in my arm in Australia that I had a house full of and always thought they were harmless daddy long legs. I zip up my sleeping bag and knock myself out with some headache tablets.
The frog jumping in the picture is a frog that sprays poisonous acid out of its bottom. The night before it was sitting up in the wooden carved pillar and we were all taking a close look at, without realising its potential acid spray.

I am at Rudy dan rumah Ness di bukit-bukit yang dikelilingi oleh hutan, duduk di kebun belakang dalam gaya Jawa kayu tua rumah yang telah mengukir tiang-tiang kayu dan udara terbuka dengan sebuah kamar di atap yang Kath tetap dalam dan aku punya kamar di belakang. Aku telah memutuskan untuk menyelesaikan pembuatan beberapa bunga lentera di rumah di tempat teduh. Seperti yang akan membuat mereka gila aduk di antara begitu banyak orang yang membuat berpikir lain di festival TUK dasar. Gelandangan kurus saya adalah sakit dari duduk di lantai, jadi aku duduk di kursi yang nyaman dan bekerja jauh sepanjang hari dan malam. Saya sangat fokus saya bahkan tidak menyadari bahwa orang-orang yang sibuk sepanjang hari di rumah utama semua pergi. Aku bangkit untuk mengambil segelas air dari dapur dan berjalan melintasi kebun ke rumah ketika kelinci yang disebut keindahan mulai mengejar saya dan pergi untuk menyembuhkan telanjang dengan gigi besar. Aku berlari ke rumah dan berjalan ke dalam. Aku menjalankan mengelilingi bangunan dapur dan masih mengejarku. Aku ingin tahu di mana ia mendapatkan energi dari ketika kelinci sebelumnya sakit dan diletakkan di halaman selama berhari-hari. Aku terus berjalan ke kamarku dan masih mengejar aktif dan kemudian aku merangkak naik ke kursi dan menunggu yang lain untuk pulang ke rumah dengan kelinci di bawah saya masih berlangsung untuk kakiku. kath dan Ness pulang dan menemukan aku di kursi, berteriak tentang pembunuh kelinci yang menemukan sangat lucu. Mereka mengatakan kelinci hanya ingin menjadi teman saya karena saya memberikan beberapa wortel malam sebelumnya.
Aku kembali bekerja dan terus membuat lentera sampai menangis pertama dari masjid kemudian naik ke tempat tidur dengan pintu tertutup dan macet pintu menggunakan ular untuk memblokir dan makhluk yang mungkin masuk Robert teks saya sebagai texting aku kembali, aku makan daging melihat laba-laba di balik pintu. Jenis yang sama yang meletakkan beberapa telur di lenganku di Australia bahwa saya punya rumah yang penuh dan selalu berpikir bahwa mereka tidak berbahaya ayah kaki panjang. Aku zip up kantong tidurku dan mengetuk diriku keluar dengan tablet sakit kepala.
Katak melompat dalam gambar adalah katak yang beracun semprotan asam keluar dari bawah. Malam sebelum itu sedang duduk di atas tiang kayu berukir dan kami semua mengambil melihat dari dekat, tanpa menyadari potensi semprotan asam.

No comments: